Doprava
Odsouhlasení a domluvení přesného data doručení zboží Vám bude sděleno formou e-mailu, popř. telefonicky po obdržení Vaší objednávky (zpravidla do 24 hodin).
PPL
(při nákupu do 3 000,-Kč - 120,-Kč ; při nákupu nad 3 000,- Kč - ZDARMA)
Tento druh přepravy zahrnuje:
- Doručení ve stanovený den
- Telefonické avízo před doručením
- Opakované doručení (v případě nezastihnutí zákazníka) následující den
- Možnost vyzvednutí zásilky na doručovacím středisku PPL
- Doručování od 8:00 hod. do 18:00 hod
- Možnost platby zásilky kartou řidiči
Při převzetí spotřebiče zkontrolujte stav obalu. Pokud obal jeví známky mechanického poškození, spotřebič nepřebírejte !
V případě, že do třech pracovních dnů od doručení výrobku zjistíte pod neporušeným obalem mechanické poškození spotřebiče, máte právo podat reklamaci u doručujícího depa PPL /DHL. Reklamaci osobně vyřídí kompetentní pracovník přepravní služby.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Česká pošta
(při nákupu do 3 000,-Kč - 150,-Kč ; při nákupu nad 3 000,- Kč - ZDARMA)
Pokud chcete využít pro přepravu zakoupeného zboží služeb České pošty, měli byste vědět, že zásilka musí vážit maximálně 30 kg. Pokud Vaše objednávka tento parametr splňuje, pak si stačí vybrat mezi dvěma variantami doručení - do ruky (domů) nebo na poštu.
S klasickým doručováním zásilek tzv. do ruky se setkal už asi každý. U dveří zazvoní pošťák a předá Vám balíček s Vašim jménem, nebo (pokud doma nejste zastiženi) najdete ve schránce výzvu s oznámením, že si balík můžete vyzvednout na poště. V takovém případě Vás budou pracovníci České pošty informovat navíc ještě sms zprávou nebo emailem.
Česká pošta Vám navíc nabízí možnost změnit si termín nebo způsob doručení. Ve chvíli, kdy budete informováni o tom, že zásilka byla podána, můžete si na adrese https://formulare.cpost.cz/zmenadispozice/index.html upravit poštu, na kterou má balík přijít. Pokus o doručení můžete posunout o jeden pracovní den, nebo si sami rozhodnete, že si dodávku vyzvednete přímo na poště bez předchozího pokusu o doručení (tzv. Balík na poštu).
Služba balík na poštu Vám umožňuje svobodně si rozhodnout, kdy a kde si Váš balík vyzvednete. Sami si totiž určíte, na kterou z 2 600 pošt Vám zásilka bude doručena a následně si ji vyzvednete v pro Vás přijatelném termínu.
Česká pošta garantuje doručení již v den následující po podání zásilky (to ale musí být uskutečněno do 15.00). Navíc dostanete elektronické potvrzení (SMS nebo e-mail) s informací, že balík je připraven k vyzvednutí (papírové oznámení u této služby nečekejte).
Kontakt: Zákaznická linka České pošty: 840 111 244, https://www.ceskaposta.cz/.
Při převzetí spotřebiče zkontrolujte stav obalu. Pokud obal jeví známky mechanického poškození, spotřebič nepřebírejte !
V případě, že po doručení výrobku zjistíte pod neporušeným obalem mechanické poškození spotřebiče, neprodleně se obraťte s reklamací na doručující pobočku České pošty. Reklamaci osobně vyřídí kompetentní pracovník České pošty. Maximální lhůta pro podání reklamace na mechanické poškození je 48 hodin od dodání výrobku.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Doprava TopTrans
( pouze spotřebiče nad 30 kg )
Zásilka bude doručena druhý pracovní den od odeslání v čase 9 do 16 hod. Předpokládaný čas doručení je možné domluvit přímo s rozvozovým střediskem. Přesný čas dodání v den doručení však nedokážeme garantovat. Stav rozvážené zásilky je možné sledovat online. Službou TopTrans je možné zavážet zásilky do 300 kg.
Zásilku rozváží jeden pracovník přepravní služby, který zboží doručí za první dveře vašeho domu. Řidič disponuje manipulačním vozíkem a je schopen se zásilkou manipulovat pouze po rovné ploše. V případě potřeby manipulace po schodech apod. musíte zajistit tuto manipulaci. Služba je definována tak, že řidič je povinen zboží doručit k prvním dveřím. Výnos do patra a další manipulace není v této službě zahrnuta.
Reklamace mechanického poškození zboží
Zákazník je povinen zkontrolovat celou zásilku a převzít ji pouze, pokud je zcela neporušena (jak obal, tak zboží). V opačném případě je třeba sepsat s řidičem škodní protokol. Mechanické poškození zásilky je nutné nahlásit řidiči před převzetím a podepsáním dodacího / přepravního listu. Na pozdější reklamace tohoto charakteru po podepsání dodacího / přepravního listu nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.
Bosch EXCLUSIVE pro zlínský kraj
(doprava velkých domácích spotřebičů nad 30 kg naším servisním technikem na celém území Zlínského kraje - ZDARMA )
Tento druh přepravy zahrnuje:
- Doručení ve stanovený den
- Ranní kontakt
- Doručení výrobku až do bytu (bez ohledu na patro)
- Rozbalení výrobku a jeho kontrola
- Výměna pantů dveří u lednic na žádost zákazníka
- Odvoz obalů (pokud to zákazník požaduje)
- Zapojení a odzkoušení spotřebiče
- Možnost odvozu starého spotřebiče
Při převzetí spotřebiče zkontrolujte stav obalu, spotřebič rozbalte za přítomnosti řidiče a překontrolujte, zdali výrobek není mechanicky poškozen a zdali odpovídá vámi objednanému modelu !
Podpisem přepravci Kupující stvrzuje, že zásilka byla převzata v pořádku a nepoškozena. Pokud zjistíte závadu, zboží nepřebírejte a do přepravního listu napište – NEPŘEVZATO – SPOTŘEBIČ POŠKOZEN !
Na pozdější reklamace ve smyslu mechanického poškození nebude brán zřetel.
Vyzvednutí v kamenné prodejně
Adresa : BOSCH nářadí a spotřebiče, tř. T. Bati 560, 760 01 Zlín- OTEVÍRACÍ DOBA
- PONDĚLÍ, ÚTERÝ, ČTVRTEK 7.00 - 15.00
- STŘEDA 7.00 - 17.00
- PÁTEK 7.00 - 12.00